HİZMETLERİMİZ

IP PBX Nedir Özellikleri?

Private Branch Exchange, kısaca Özel Santral anlamına gelen PBX santral sistemi, şirketlerin personelleri için ihtiyacı olan iç ve dış telefon aramalarını gerçekleştirmelerini sağlayan sistemdir.

IP PBX ise, PBX sistemlerine IP, yani İnternet Protokolü eklenmesinden oluşmaktadır. Bu sistem ile; Bir çok hastane hasta randevu işlemlerini, tüm bankalar, telefonla bankacılık işlemlerini, geleceğe ve müşterisine yatırım yapan birçok şirket, müşteri ilişkilerini bu yeni nesil programlanabilen PBX sistemleri ile gerçekleştirmektedir. Bu PBX sistemleri kurumun ya da şirketin ihtiyaçları neyi gerektiriyorsa o şekilde programlanabilip, minimum iş yükü ve hata, maksimum performans ve müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.

IP PBX Sisteminin Faydaları: Asterisk IP PBX Nedir?

Asterisk IP PBX açık kaynak sistemi ile geliştirilmiş, tüm telefon deneyimlerini bünyesinde barındıran, yeni nesil bir IP PBX telefon sistemidir. Son zamanların en iyi PBX sistemlerini üreten Siemens, Nortel ve benzeri gibi özel şirketlerin PBX santrallerinin sağladığı tüm özellikleri sağlamaktadır. Donanım tabanlı eski nesil santrallerin genişleme sorunu vardır. İç ve dış hat sayısı sınırlıdır, bu sayıları arttırmak istendikçe yüklü ödemeler yapılması gerekmektedir. Bir noktadan sonra santral genişleme limitlerinin sonuna gelineceğinden bu santralden vazgeçilip yerine daha fazla dâhili ve dış hat sayısına sahip santraller alınması gerekliliği doğmaktadır.

Asterisk IP PBX ile genişleme problemi ortadan kalkmaktadır. Asterisk IP PBX ile; Şirketlerdeki dahili telefona evden İnternet üzerinden bağlanıp sanki ofisteymiş gibi telefon açılabilir, gelen telefonlar cevaplanabilir. Farklı lokasyonlarda yer alan şubeler birbirine bağlanabilir ve tüm şubeler arasında ücretsiz görüşülebilir.

Türk Telekom telefon şebekesi kullanmak yerine çok daha ucuz hizmet veren şirketlerin alt yapısı kullanılarak telefon görüşmeleri için ödenen fatura tutarları azaltılabili Kurulumu & konfigürasyonu özel telefon sisteminden çok daha kolaydır. Web tabanlı konfigürasyon sebebiyle yönetimi daha kolaydır. Arama maliyetlerini azaltır Bilgisayar ağını kullandığı için ayrı bir telefon kablolamasına ihtiyaç yoktu Satıcı bağımlılığı yoktur Ölçeklendirilebilirdir.

Daha iyi müşteri hizmeti & verimlilik hedefine ulaşmaya yardım eder. Yazılım tabanlı telefonların kullanımı daha kolaydır. Raporlama yoluyla daha iyi bir kontrol sağlar. Kullanımdaki sistemin durumu ve telefon görüşmeleri hakkında daha iyi fikir verir. Kullanıcıların kolay dolaşımını sağlar. Gelen ve giden tüm telefonlar kayıt altına alınabilir, Müşteriler, kendilerini santrale telefon tuşlarını kullanarak tanıtabilir, Telefon açılırken müşteri ile ilgili tüm bilgiler görüntülenebilir, Görüşmelere ait tüm detaylar ses kaydı olarak saklanabilir.

TICARETSICIL NO : 19108 MERSIS NO : 0837 0550 4070 0001

Bizimle iletişime geçerek indirimli fırsatlardan yararlanır.